wtorek, 6 grudnia 2016

Dziś Mikołaj :)

Jak co roku chciałbym podzielić się z Wami moimi fotografiami. Zakupiłem piękny, barytowy papier Hahnumühle, na którym przygotuję wybrane prace oraz wyciąłem białe passepartout w formacie 30x40, w które je profesjonalnie oprawie. Jeśli więc ktoś z Was znajdzie radość w tym by jedna z nich znalazła miejsce pod jego choinką lub była prezentem dla przyjaciela, wystarczy do mnie napisać. Wybierać można pośród wszystkich na stronie www.pawelkosicki.com oraz tych zamieszczonych na moim blogu. Fotografii będzie ni mniej ni więcej tylko 21 sztuk, do każdej dołączony certyfikat. Do pierwszych dziesięciu dodam także mój wenecki album (tyle mi ich pozostało). Koszt obejmuje jedynie przygotowanie odbitki, oprawę i opłatę pocztową.
ps. Jak zawsze proszę o przesłanie później zdjęcia, na którym odnaleźć można moją fotografię w jej "nowym domu". To część mojego, niekończącego się projektu.


zapraszam serdecznie :)
pawel@pawelkosicki.com


4 komentarze:

TiR pisze...

Zgłaszam się 🙋

Anonimowy pisze...

Ja też poproszę.
Marek Łubiarz

PAWEL KOSICKI pisze...

proszę pisać na maila, pozdrawiam... pawel@pawelkosicki.com

PAWEL KOSICKI pisze...

TiR... pozostało już tylko kilka