wtorek, 3 maja 2016

Łączy was piłka?

W pierwszych słowach od razu wyjaśniam, mnie nie łączy. Nic mnie nie łączy z tym co widziałem wczoraj na narodowym. Spodziewałem się widowiska sportowego, składnych akcji, po cichu liczyłem na wygraną poznańskiego Lecha, tymczasem wczorajsze widowisko ze sportem wspólnego wiele nie miało
Dla mnie sprawa rozwiązania problemu wydaje się prosta. Wystarczyłaby konsekwencja organizatorów, natychmiastowe zakończenie meczu, a nie prośby i błagania. Uważam, że Lech Poznań przegrał mecz głównie przez swoich "kibiców".

Warto jeszcze odnotować, że „nasz” prezydent twitter Duda został wygwizdany przez cały Stadion Narodowy. Poczuć można było wtedy ową narodową więź, o której tyle sam mówi. I to był jedyny pozytywny przekaz płynący z wczorajszego widowiska.

Brak komentarzy: