niedziela, 6 grudnia 2015

Grudniowo ...

Już od kilku lat perspektywa świątecznego szaleństwa mnie przeraża. Muszę to w końcu głośno powiedzieć ... Nie lubię świąt Bożego Narodzenia. Nie lubię ! Nie lubię tłumów, przepychanek, całego tego konsumpcyjnego teatru. Ostatnio nawet znudziły mi się "Last Christmas" i "Kevin sam w domu". Jedyne co przykuwa moją uwagę to sklepowe witryny. Szczególnie lubiłem podziwiać te w Paryżu, w Lafayette, przy okazji corocznych wizyt na Paris Photo.
Tą niecodzienną witrynę, znalazłem w Poznaniu, na Jeżycach :) Troszkę się nagimnastykowałem zanim znalazłem swoją fotografię, tym razem chyba się udało :)

Szczęściem tuż po Nowym Roku pakuję torbę z aparatami i wyruszam ... Mam nadzieję, że tam dokąd pojadę cichutko będzie padał śnieg. Telewizora na pewno nie włączę !

ps. Jeśli ktokolwiek chciałby jeszcze obdarować bliskiego wytworem ludzkiej wrażliwości  - pozostało ostatnich 7 fotografii do rozdania (kliknij) ... jak mawiają na Heathrow - Last call :)

pozdrawiam

Brak komentarzy: